szerda

Életjel

Vagyok, vagyogatok.

Sok minden történt, történik, nem kifejezetten blogtéma, egy-egy bejegyzésre nem is érdemesek talán, úgyhogy most összefoglalom:
- Kertészkedek. Vettem egy csomó növényt: mézvirágot (lilát), nyuszifület, levendulát, árnyékliliomot, valami csalánszerű, szines levelű nemtudommit, szunyogűzőt, és még néhány olyat, aminek a nevét nem tudom, de megtetszett, ezeket temetgettem a kertben, gazoltam.
- Varrogatok: tűzöm a jégcsillagos takarót, egész jól haladok. €ditnél találtam egy rugós talpat, ami az én gépemet is alkalmassá tenné a gépi tűzésre. Rákérdeztem a varrógép műszerésznél a facebook-on, hogy tud-e nekem olyat szerezni, azt mondta, hogy igen, tehát már csak a részleteket kell egyeztetnünk telefonon. Ha az meglesz, azt hiszem nem lát a család egy darabig.
- Heni lányom előre hozott érettségit tesz idén informatikából, írásbelin túl van, most kaptam az SMS-t, meg van az eredmény, 4-es lett. Már csak a szóbeli van hátra.
- Cinkéink ma reggel úgy döntöttek, hogy órákat vesznek repülésből. Néhányan persze a fűben landoltak. Rufusz nagy érdeklődést tanúsított, de nem bántotta őket. Azért én ott szaladgáltam, és próbáltam megóvni a piciket. Óv intézkedésként úgy jöttem el otthonról, hogy Zoknit a lakásba zártam. Remélem délutánig megtanulnak repülni.
Ilyenek a kis cinkék. A képet nem én készítettem, ahhoz túlságosan lefoglalt, hogy visszatuszkoljam őket a fészekbe
A fotót illusztrálási szándékkal innen mentettem le: http://www.fotosokvilaga.hu/eredeti_kep.php?id0=6579&id=pici-cinke.jpg
Tehát ilyen szöszmöszöléssel telnek a napjaim.
Mindenkinek szép napot!

Nincsenek megjegyzések: