vasárnap

Használt sütőolaj

Nem tudom, másnak okoz e problémát az elhasznált sütőolajtól környezetbarát módon megszabadulni, nekem elég sokáig okozott. Végül több megoldást is találtam.
- Néhány éve már hulladékgyüjtő udvarban adom le az összegyűjtött használt olajat. Ez vidéki viszonylatban nem tudom, hogy hogy működik, Bp-en (most megnéztem) 15 ilyen hely van
- néhány hónapja, hogy környezettudatosabb legyek, használok egy derolin nevű ásványi alapú, háztartási étolajderítőt, aminek a segítségével tovább lehet használni az étolajat
- most olvastam, hogy a MOL kutakon is kihelyeztek háztartási olajgyújtő tartályokat, a begyűjtött olajból bio üzemanyagok készítenek.  Aki elviszi egy MOL kútra az étolajat, ajándékba egy újrahasznosított műanyagból készült, praktikus gyűjtőedényt kap, amelyben kényelmesen, csöpögésmentesen tudja tárolni a használt sütőolajat és abban viheti el a hozzá legközelebb eső MOL kúthoz.




Ez talán olyan információ, aminek többen is hasznát látjátok, ezért írtam le a blogomban.

Nincsenek megjegyzések: