csütörtök

PASO koncerten voltam :-)

Nem vagyok egy nagy koncertre járó. Tömegben lökdösődni, nem kifejezetten az én műfajom.
Nem is tudom, mikor voltam utoljára koncerten. Na jó a Queen-en ott voltam. (ebből persze rögtön kiderült, hogy nem vagyok egy mai csirke) Máig örülök neki, hogy élőben hallhattam többek között ezt:

A Paso együttes egyik tagját polgári foglalkozása és kollégáim révén ismerem, tulajdonképpen ebből adódott tegnap kora délután az ötlet, hogy a kollégáimmal menjünk el a Zöld Pardonba a Paso koncertjére. Persze leginkább fiatalok, de rengeteg középkorúbb fiatal is ugrált, csápolt mellettünk. Már voltam Paso-n, úgyhogy nem ért már meglepetésként az a hangulat, ami a koncert alatt mindenkin úrrá lett, amit még ez a koncert felvétel sem ad vissza.


Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki. Az együttes koncert listája a weboldalukon olvasható, illetve további számaik is meghallgathatóak a zenelejátszó menüpontban.

Nincsenek megjegyzések: