kedd

Szavaztam Micire ...

... szavazzatok Ti is!
Bevallom, hogy eddig nem voltam jelen a Facebook-on, és nem is terveztem, de amikor Aledi blogján megtaláltam a felhívást, regisztráltam, hogy szavazni tudjak.(nem tevezem, hogy a Facebook használatát túlzásba fogom vinni, ezért ha esetleg valakit csak napok múlva igazolok vissza attól elnézést előre is!)
Mivel nekem személyes ismeretségem van egy bizonyos angyalkával, ezért őszinte elismerésemet tudtam kifejezni a szavazatommal, és persze az angyalka tulajdonosát (Heni lányomat) is felhívtam, hogy szavazzon ő is. Miután ilyen módón már nem tudok többet tenni a helyezés megtartásáért, ezért (és mert Mici kilátásba helyezett egy a szavazók közt kisorsolandó ajándék Miciséget :-) ) most a blogomon is közzé teszem a felhívást.
Szavazzatok Micire. Megérdemli, mert szép, egyedi, humorral teli dolgokat készít, amire ha az ember ránéz mosolyoghatnékja támad, mert kedves, pontos, korrekt.
Tehát ne késlekedjetek! Szavazatotokat ITT adhatjátok le Mici bemutatkozó riportja alján lévő tetszik gombra kattintva.

1 megjegyzés:

Luca írta...

Én is. Mert tetszenek a dolgai.